Poseidon – Cjenik

POSEIDON MOBILE HOME RESORT
Type of accommodation 1.5. – 1.7. 1.7. – 20.8. 20.8. – 1.10.
Xline 4 + auxiliary 150 € 220€ 150 €
Xline 6 + auxiliary 180 € 240€ 180 €
Studio Apartments 30m2 120 € 150€ 130 €
Studio Apartments 40m2 120 € 150€ 130 €

 

 

DODATNI SADRŽAJ / ADDITIONAL CONTENTS POSEIDON MOBILE HOME RESORT
Kućni ljubimci 7 €
Pranje rublja 5 €
Kemijsko čišćenje 5 €
Dodatno čišćenje 25 €
Sušilo za kosu Besplatno (upit na recepciji)

 

 

DOPLATE

Turistička taxa po osobi po danu         10,00 HRK

Turistička taxa djeca (12-18)                  5,00 HRK

 

OPĆI UVJETI I ODREDBE

 

Poseidon Mobile Home Resort (Budikovac d.o.o.) pruža usluge smještaja i pratećih usluga prema informacijama dostupnim na našim web stranicama / oglasima / brošurama. Osim ako nije drugačije navedeno, ukupni iznos uključuje ležaj, posteljinu, vodu, struju i ručnike za kupaonice (ne ručnike za plažu) i klima uređaj. Za potvrdu rezervacije potrebno je uplatiti akontaciju. Poseidon Mobile Home Resort (Budikovac d.o.o.) potvrđuje rezervaciju nakon uplate akontacije na naš račun. Po primitku predujma, Klijent će primiti e-mail potvrdu / vaučer iz Poseidon Mobile Home Resorta (Budikovac d.o.o.) koji potvrđuje uplatu. Potvrdu / vaučer naručitelj mora ispisati i predati po dolasku. Ukoliko nije drugačije navedeno u Ugovoru o smještajnim uslugama, konačna uplata se plaća po dolasku na rezerviranu smještajnu jedinicu. U slučaju naknadnog otkazivanja potvrđene rezervacije, Poseidon Mobile Home Resort (Budikovac d.o.o.) zadržava predujam za pokriće troškova vezanih uz rezervaciju, kako je navedeno pod „Klijentova prava na promjene i otkazivanja“.

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA

 

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Službeni glasnik Republike Hrvatske, br. 79/09), člankom 8. stavkom 1. i ispravkom Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zaštiti potrošača (NN 89/90), članak 5. stavak 2., žali se na stanodavcu ili na e-mail: [email protected]

 

OPIS STANDARDA

 

Smještajni kapaciteti navedeni na web stranicama / oglasima / brošurama tvrtke Poseidon Mobile Home Resort (Budikovac d.o.o.) opisani su prema službenoj procjeni koju su provele mjesne turističke vlasti Hrvatske i vlasnik smještaja. Poseidon Mobile Home Resort (Budikovac d.o.o.) pregledao je smještajne objekte kada je to bilo moguće.

 

POSEIDON MOBILE HOME RESORT PRAVO NA PROMJENE I OTKAZIVANJA

 

Poseidon Mobile Home Resort zadržava pravo izmjene ili otkazivanja rezerviranog smještaja u slučaju više sile ili drugih čimbenika koji se nisu mogli predvidjeti ili izbjeći prije ili tijekom boravka. Rezervirani smještajni objekt može u takvim slučajevima, uz suglasnost Klijenta, biti zamijenjen alternativnim smještajnim objektom. Bilo koji ponuđeni alternativni smještajni objekt u tom će slučaju imati isti ili viši standard od prvobitno rezerviranog smještajnog objekta i biti ponuđen po istoj cijeni kao i originalna rezervacija. Ako je dostupan samo smještaj viših standarda i cijena premašuje cijenu prvobitno rezerviranog smještaja za 10% ili više, Poseidon Mobile Home Resort zadržava pravo naplatiti Klijentu razliku uz prethodnu suglasnost Klijenta. U slučajevima kada alternativni smještaj nije dostupan, Poseidon Mobile Home Resort zadržava pravo otkazati rezervaciju. Obavijest o takvom otkazu mora se dati najmanje 7 dana prije dolaska. Poseidon Mobile Home Resort će u takvim slučajevima vratiti cjelokupni iznos predujma klijentu.

 

OBVEZE KLIJENTA

 

  • Klijent mora imati valjane putne isprave
  • Provjeriti je li potrebno za sebe ili bilo koji drugi broj svoje stranke dobiti vizu za ulazak u Republiku Hrvatsku.
  • Pridržavati se carinskih pravila i propisa u pogledu uvoza ili izvoza valuta prema relevantnim zakonima Republike Hrvatske.
  • Držati se kućnog reda u smještajnim objektima i prihvatiti sugestije domaćina donesene u dobroj volji.
  • Predstaviti potvrdu o plaćenoj rezervaciji (Vaučer primljen e-mailom) od zastupnika ili vlasnika smještajnog objekta.
  • Ne smiju se smještati drugi gosti u smještajnom objektu osim navedenih.
  • Očistiti smještaj prije odlaska (izvaditi smeće, oprati posuđe i pribor za jelo, isprazniti hladnjak)
  • Potvrđivanjem rezervacije, Klijent se obvezuje da će prijaviti i nadoknaditi domaćinu bilo kakvu štetu nastalu na objektu smještaja (uključujući namještaj i posuđe) tijekom boravka.

 

PRTLJAGA

 

Poseidon Mobile Home Resort ne snosi odgovornost za uništenu, izgubljenu ili oštećenu prtljagu, krađu prtljage ili dragocjenosti iz smještajne jedinice (preporučujemo stjecanje putnog osiguranja koje pokriva krađu). Izgubljenu ili ukradenu prtljagu potrebno je prijaviti vlasniku ili najbližoj lokalnoj policijskoj upravi.

 

PUTNO OSIGURANJE

 

Cijena smještajnog objekta rezerviranog preko Poseidon Mobile Home Resorta ne pokriva nikakva osiguranja. Ako klijent želi osiguranje, mora se kupiti izravno od privatnog osiguravajućeg društva.

 

TURISTIČKA PRISTOJBA

 

Prema Zakonu o boravišnoj pristojbi Republike Hrvatske, posjetitelji su dužni platiti porez za svoj boravak uz plaćanje usluga smještaja. Ugovorena cijena se kreće od oko 1 € po osobi na dan za odrasle od 18 godina i starije. Mladi od 12 do 17 godina obično imaju 50% popusta. Djeca od 0 do 11 godina u većini slučajeva su oslobođena plaćanja boravišne pristojbe. Ukupni iznos boravišne pristojbe ovisi o destinaciji u Hrvatskoj i duljini boravka, a može varirati ovisno o valutnoj fluktuaciji i lokalnoj politici. Boravišna pristojba nije uračunata u cijenu smještaja.

 

NAPOMENE

 

  • Osim ako nije drugačije navedeno, vrijeme za prijavu je od 14:00 sati, vrijeme odjave je do 10:00 sati.
  • Ako Klijent zahtijeva vrijeme prijave ili odjave izvan navedenog razdoblja, ili u slučaju kašnjenja, Klijent treba kontaktirati vlasnika smještajnog objekta ili Poseidon Mobile Home Resort i obavijestiti ih o vremenu dolaska/odlaska ili kašnjenja. U slučaju kašnjenja na dolasku duže od 24 sata – bez obavijesti vlasniku smještajnog objekta ili lokalnog zastupnika tvrtke Poseidon Mobile Home Resort – Ugovor se smatra otkazanim.
  • Vlasnik smještajnog objekta ili recepcije dužan je predati ključ klijentu po dolasku. Klijent je dužan vratiti ključ vlasniku smještaja ili recepcionaru ili ostaviti ključ na dogovorenoj lokaciji prilikom odlaska.
  • Klijent je dužan vratiti smještajni objekt natrag u isto stanje u kojem je bio prilikom dolaska (osim završnog čišćenja). Smještajni objekt se mora očistiti, smeće se isprazniti i ukloniti, a posuđe očistiti.

 

PRAVA KLIJENTA NA PROMJENE I OTKAZIVANJA

 

Klijent ima pravo promijeniti ili otkazati rezervaciju u pisanom obliku (e-mailom ili faksom). Ako promjene u rezervaciji nisu moguće, a Klijent zbog ovih ili drugih razloga odluči otkazati rezervaciju, primjenjuju se sljedeća pravila:

  • Za rezervacije otkazane 7 dana do datuma dolaska, Poseidon Mobile Home Resort će zadržati predujam za pokrivanje administrativnih troškova.
  • Potvrđivanjem rezervacije i uplatom akontacije za smještaj, Klijent neopozivo potvrđuje da razumije i prihvaća gore navedene uvjete.

 

NADLEŽNOST

 

U slučaju spora koji bi mogao proizaći iz Ugovora o uslugama smještaja i ovih Uvjeta i odredbi koji su njegov sastavni dio, stranke se slažu da će u dobroj vjeri nastojati riješiti spor na obostrani sporazum. U slučaju da se spor koji proizlazi iz odredbi Ugovora o pružanju usluga smještaja, a time i odredbi ovih Općih uvjeta, ne može riješiti uzajamnim dogovorom, stranke se slažu da spor spada u nadležnost suda u Splitu i hrvatsko pravo.